To be continued....

Om det nu stavas så?

H
ar Hur som helst bestämt mig för att jag ska börja blogga igen, kanske går segt i början men what the heck.
Loggade in här för första gången på flera månader och upptäckte att jag hade massa kommentarer från engelska människor. Är det reklam på något vis? Kan inte förstå varför dom skulle skriva här annars..

Sitter just nu på jobbet och har rast. Jo jag har ett sådant nu förtiden förstår ni...
Är elevassistent åt två killar i ettan. woho. Är faktiskt jättekul, hoppas jag får vara kvar nästa år! Inte säkert dock :(

Jaja, ska göra lite nytta och försöka ringa och ta reda på vart vi ska bo under Billys cup som är till helgen, spännande spännande!

Later amigos!

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Engelska människor? Vad skrev dom då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback