julen närmar sig

Är nästan klar med allting faktiskt.. fick ett fantastisk gulligt julkort av magnus med en julgris på.
Jag gillar verkligen grisar:D och det som stod innuti var oxå mucho älskvärt.

Imorgon ska jag ta med mig natasha och göra stan i jakten på de sista två julklapparna, ska väl gå bra.. jobbar bara halvdag så förhoppningsvis är stan inte helt fullskitet med folk vid tolv. Antagligen är det att hoppas för mycket..:P men vem vet=)




Bild på mig och natasha från helgen, antar att vi inte kommer se fullt lika pingliga ut imorgon....:P


Kommentarer
Postat av: Beatrice

tralala somliga är ledigaaaa. <3

Postat av: Anonym

åååw :D så sött, nu är jag din vän på din blogg äntligen ! vilken hedersmedalj det känns som, antagligen som leonardo di caprio när han tar emot typ 300miljoner för en film han gjort .. så känns det typ .

2008-12-23 @ 18:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback