Nostalgi på hög nivå!

Back to where it started, back to where it all began

Haha, kollade just in min gamla gymnasieskolas hemsida. Dom har skaffat sig en jätteflashig hemsida med en film som är gjord i skolan. Snacka om att man blir lite varm och skrattig. Hasse Aro var tydligen en gammal elev hos Ingrid "inkan" Rickberg. En av mina favoritlärare, hon var ju bara för rolig.
Fast när jag tänker efter gillade jag ju faktiskt nästan alla lärare där. Fanns några få undantag. Typ två.. men ingen nämnd, ingen glömd;) som man brukar säga när det handlar om något positivt. Jag vill väl inte vara elak och hänga ut någon I guess..

Har en liten rast på jobbet nu. Ska jobba till halv fem idag, oh my lord! sen ska jag köpa sista julklappen inför lördag, och så hem och slå in en massa klappar. Ganska kul och pyssligt om jag får säga det själv:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback