Plugg!

Åh gud vad jag längtar till att börja plugga. Helt sanslöst. Är tillbaka på "gamla" jobbet. alltså nu börjar det bli lite snurrigt i begreppen här, men jag menar mitt jobb som jag hade förra året.
Treornas fröken är sjuk så då hoppar jag in. Synd bara att jag har noll aning om vad dom ska göra.... Jaja, får väl improvisera. Lite göra klart och så lite annat skoj. Det är ju snart jullov så ingen kan väl klandra mig om jag vill pyssla eller något.

Längtar till den dagen jag kan få ta en egen klass och slippa hoppa runt som värsta ludret. Att ställa upp där man behövs vill man ju göra för att man vill inte för att man blir ditkastad, if you know what I mean.

Jaja, ikväll ska jag ta med mig belsibubb på min brorsas konsert i hans skola, dom brukar vara bra så jag har high hopes!


Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback