Sammanfattning av helgen

Fredags var ju THE day i och med att vi firade julafton med tjejkompisarna.
En tradition som är inne på sitt fjärde år. Jag har fått ge till olika personer varje år, ganska bra jobbat eftersom det sker med lottdragning. Lina fick ge till mig för tredje året i rad...av fyra möjliga.
Men det är all good, jag gillar Linas presenter!
I år fick jag:
Ljustakar med luktljus i
extra luktljus att fylla på med
sand att ha i botten på ljusstakarna
en fickspegel att ha i väskan
en ram med en bild på mig och magnus i

Sedan sov jag och Lina kvar hos Bea på kvällen, och det var så underbart! Kändes som old times igen. Länge sen man sov över hos nån kompis alltså.

Lördagen spenderades med att jag och Lina coachade tjejerna under en bra match. Bra, fast vi förlorade. Är taggad inför nästa helg, då ska vi bannemig vinna! Sen åkte jag hem och vilade, skulle göra mig iordning för kvällen. Tog väl ca. 3 timmar. Varav 2½ av dom bestod av att jag bytte kläder och hade ångest för vad jag skulle ha på mig. Inte okej!

Åkte och mötte upp Lina och Ida på centralen och så åkte vi gemensamt hem till Magnus lya som han så vänligt nog låter mig vara i trots att han är hemma i Västerås och hälsar på. Så här sitter jag nu med. Har slappat hela dagen, ska ta en promenad in till stan för att vakna till tänkte jag och köpa lite julklappar.

So long!

 Bild från London när vi såg musikalen Phantom of the opera, hyrkikare är bra grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback