Ännu en stjälad lista. haha

Hej Bea! jag tror du är den enda som läser min blogg <3, så jag snor en lista till;)

HUR
1. Svarar du i telefonen: I mobilen svarar jag oftast Hallå, hemma "Hej det är lina"
2. Gör du när du är kär i fel person: ehm, försöker komma på massa med nackdelar hos den personen att fokusera på:P
3. Tycker du om gul-bil-leken: Den var kul till en början, nu är den bara irriterande.
4. Mycket pengar har du i plånboken just nu: 27 kronor
5. Mycket är klockan: 11.22
6. Många kontakter har du på msn: Vet inte, men det är i behov av rensning
7. Spenderar du en regnig dag bäst: I soffan med en mysig film, typ Harry Potter eller nån annan fantasy med nåt gott att dricka. Kanske varm choklad=)

VEM
1. Pratar du med på msn just nu? ingen för tillfället eftersom jag inte msn'ar på jobbet..
2. Vill du kasta en sten i huvudet på? hmm. jag vet inte. ingen som jag kommer på.
3. Saknar du mest just nu? Åh det måste bli "mina" gamla elever, dom är så söta=)
4. Är din bästa vän av samma kön? Bea, Ida, Lina, Lager, Maria, Lelle, Sandra.. och några till:P
5. Är din bästa vän av motsatta kön? Svår fråga. Jag säger pass.
6. Är ditt 10:e sms ifrån? Magnus

7. Ska du träffa imorgon? Har inte planerat in något än =)
8. Umgicks du med senast? förutom familjen och jobbet var det lina och alla de tjejerna vi coachar.
9. Festade du med senast? Lina, Ida, Lager, Hannes, Sebbe, Magnus, +Hannes kompisar

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
1. Cyklat utan händerna: Ja fast inte så lång bit.
2. Gråtit en hel natt: typ.
3. Åkt vattenskidor: Hell yeah!
4. Åkt rullstol: Tyvärr inte.
5. Gjort en bakåtkullerbytta: Haha, ja man är väl gammal gymnast... ;P
6. Köpt lösgodis för över 50 kr: Nej inte vad jag kan minnas.
7. Haft träningsvärk: yepp.
8. Önskat att du var det andra könet: bara när jag har mensverk. 
9. Velat vara ett djur: Näää
10. Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Nej inte förns nu...
11. Tycker Harry Potter är bra: Eh, JA!
12. Hatat choklad: Nej

VEM
1. Är i rummet med dig? Ingen just nu.
2. Fick du senast sms av? Chris
3. Tänker du på nu? Mig själv, i en viss jobbig situation..:P
4. Pratade du senast i telefon med? En unges mamma, på fritidstelefonen då..:P
5. Hus var du senast i: Hannes lya
6. Önskar du var med dig nu? Just nu njuter jag faktiskt av ensamheten lite.
7. Är din favoritsläkting? haha. Kan man ju inte svara på?
8. I din skola går dig mest på nerverna: Går inte i skolan.

VAR
1. Går du skolan? Går inte på en, men jobbar på Hörningsnäs
2. Är din telefon? Bredvis mig på en hög stenciler.
3. Är din mamma? På jobbet..tror jag:P om hon inte har ett hemligt liv utanför min vetskap.
4. Sover du? I min egen säng för det mesta, fast Magnus säng står oxå ganska högt upp på listan.
5. Handlar du mest? Antagligen HM, jag är ju lite av en shoppingfantast.
6. Fick du tag i tröjan du har på dig: MQ
7. Åkte du senast bil? Igår kväll hem från träningen.
8. I ditt rum är du? Jag är i klassrummet.

VAD
1. Åt du senast? Lasagne
2. Drack du senast? Mjölk, livets dryck;)
3. Är det för färg på dina byxor? Svarta jeans för tillfället. 
4. Är närmaste saken som är blå? En kruka med pennor i.
5. Gillar du mest med skolan? Barnen som går här =)
6. Har du på fötterna? ett par mörkbruna stövlar.
7. Är din favorit färg? Vet inte faktiskt. Har lite perioder.
8. Vilken film såg du senast? Början på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar"
9. Hör du just nu? Lite datorbrus

HAR DU NÅGONSIN
1. Hånglat i mer än 3 minut? yes
2. Sovit i en annan säng? Mhm
3. Hånglat på en bio? Lite kanske, inte råhånglat direkt.
4. Hånglat i skogen? Nää, det har jag nog inte gjort än.
5. Tyckt att din kusin är het? Hahaha, nej.
6. Sovit naken? Jäpp
7. Kört över hastighetsgränsen? nej, jag har inget körkort så det blir svårt.
8. Målat om ditt rum? Nej inte själv.
9. Dansat framför en spegel? Ja.
10. Fått hicka? Jo, lite då och då. oftast natten till söndag sådär vid halv tre tiden....:P
12. Stulit pengar från en kompis? Nej
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat? Nej
14. Varit i slagsmål? Nej, eller kanske med brorsan när jag var liten iofs.
15. Smugit ur ditt hus? Nej,. men ut ur ett hotellrum där familjen sov.
16. Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Jodå.
17. Hånglat med en främling? Nja.. eller kanske. krogragg är väl främlingar på ett sätt..
18. Älskat eller saknat någon? Ja såklart =)

Hejs

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag är fett trogen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback