Jag stjälar!

Jag har ett nytt rastnöje. Att stjäla listor från Bea och använda dom här. Haha. (Bea, om du har något emot detta vet du hur du kan nå mig;) )

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
- "Damn vilket vrak!" (Hade svårt att somna inatt)
- 2. Hur mycket kontanter har du på dig?
- En tjugolapp.
3. Vilket ord rimmar på "test"?
- Massa ord. Fast "fest" är mest lockande. Mest rimmade ju oxå...:)
4. Favoritplanet?
- Jag måste säga Tellus.
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
- Mamsen.
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
-  Det varierar, fast just nu har jag Markoolios "jag orkar inte mer", den är väldigt rolig tycker jag=)
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
-  Jadu.. sportbh, ett randigt linne och en väldigt gosig vit tjocktröja.
8. Sätter du etiketter på dig själv?
- Nä det är väl väldigt sällan.
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
- Det är stövlar från Din sko.
10. Ett ljust eller mörkt rum?
-  Helst lite mörkt, sådär mysbelysning, då trivs jag som bäst!
11. Vad gjorde du vid midnatt?
- Försökte sova. Gick inge vidare bra.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
- Haha. det kanske jag inte vill citera, eller hur? lite privacy tack.
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
- Bra fråga.. Vet faktiskt inte. Typ centralen, fast det är ju inte så värst nära.
14. Vilket uttryck använder du mest?
-  Pass!
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
- ehm.. antagligen någon tjejkompis. Minns inte riktigt.
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
- En hund som en av eleverna i skolan hade med vid lämning=)
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
- Jag tar inte droger, please!
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
- Man kör väl digitalt nuförtiden va?
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
 - Sweet 17? det var ju då allt var nytt och roligt. Fast jag trivs bra med mig själv nu med. Svårt att välja.
20. Din värsta fiende?
- Haha, när jag inte har städat mitt rum är det definitivt mamma. Annars har jag nog ingen.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
- En ganska ful grön bild med massa bambu. Ska ändra så fort jag kommer ihåg, vilket kan ta ett tag.
22. Vad var det senaste du sa till någon?
 - "när ni har ätit upp och plockat undan får ni gå ut och leka"
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
- HAH, en miljon dollar såklart. för det kan jag köpa ett flygplan och massa mer.
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
- Jaa-a.
25. Senaste låten du lyssnade på?
- "I won't cry for yesterday" med Duran Duran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback