Listor

Hmm.. ja jag vill oxå ha en sån där lista att skriva i igen, MEN... Jag orkar verkligen inte skriva någon själv.
Ska surfa runt och se om jag får tag på någon.

MOAHAHA, jag snodde en av Bea igen. Tack Bea!;)

Hur gammal är du om fem år? 25

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Hmm. Alla ungarna i skolan?
Hur lång är du? 173 vill jag säga.. men egentligen bara 172½

Vilken är den senaste filmen du sett? Flyga drake såg jag igårkväll =)

Vem ringde du senast? Lina G I belive

Vem ringde dig senast? Per från basketen.

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms'r mer än jag ringer
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

När såg du senast din mamma? igårkväll innan jag gick och la mig
Vilken ögonfärg har du? Brown
När vaknade du i dag? 06.20

Vilken är din favoritplats? Svår fråga... jag säger pass!

Vilken plats föredrar du minst? Pass igen. Finns många ställen jag inte tycker om:P
Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis så gör jag något jag trivs med(Lärare, det vill jag ju bli). Och omger mig med människor som gör mig lycklig=) Kliché
Vad skrämde dig om natten som barn? Öppna garderobsdörrar, tycker fortfarande det är lite obehagligt
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jadu.. Att träffa gamla klassen jag jobbade i förra året. Dom är för goa :)

Hur stor är din säng? 105

Har du stationär eller bärbar dator? Hah! en ny laptop, ernstie

Sover du med eller utan kläder? Jag sover helst i bara trosor. eller inget alls, om jag är ensam. haha
Hur många kuddar har du i sängen? tre vanliga och en hjärtkudde
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

Är du social? Hyfsat. Jag kan vara om jag vill men ibland väljer man ju att stå lite bakom så att säga..

Vilken är din favoritglass? Åh det måste varit den gudomliga glassen från ben and Jerrys som Magnus åt igår. Måste ha igen!

Tycker du om kaffe? Hell yeah!
Vad dricker du till frukost? Jag äter sällan frukost;/ men om jag får välja blir det nog mjölk

Kan du spela poker? typ inte, ibland,, fast måste alltid repetar alla regler först:P
Tycker du om att mysa/kela? Jaa

Är du en beroendemänniska? Nja, skulle väl inte påstå det. inte extremt iaf.

Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Nopp
Kan du några andra språk än svenska? Kan väl tala engelska till en viss del.

Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

Äger du dyrbara smycken? Jo några stycken. Men många jag har har ju stort personligt värde=) 

Vad har du närmast dig just nu som är rött? en gardin

Flirtar du mycket? Nej inte speciellt

Kan du byta olja på bilen? Haha, nej

Vilken var den senaste boken du läste? Att älska som en porrstjärna av Jenna Jameson

Läser du dagstidningen? Nja.. läser metro ibland.

Prenumerera du på någon veckotidning? Jag prenumererar på Solo.

Dansar du i bilen? Ibland kan det väl hända ja.

När var du i kyrkan senast? I dalarna i somras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback