Thank God it's friday!

Nu ska jag iofs inte till fridays idag, men loggan kändes ändå passande!
Sitter och fördriver lite dötid innan det är dags att börja jobba igen, så jag ska sno listan som Bea har på sin blogg. hihi, TJUV! (Och såklart ändrade jag svaren...:P)

Nämn något som gjorde dig glad igår: 
Köpte en egen dator, det kändes mucho bra.
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Då hade jag varit på jobbet i 40 minuter. Stod antagligen på skolgården och spanade.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Satt i personalrummet och hade tråkigt, därav gick jag hit och lajjade lite.
Det sista du sa högt?
"Ja passa på och vila och sträcka ut dig i soffan du medans det är så lite folk..."  
Det senaste någon sa till dig:
"Ska du också vila Karolina? Det är så skönt att ta några minuter lugnt mitt på dagen" 
Vad ha du druckit idag?
Juice till frukost, kaffe på rasten och mjölk till lunchen.
Vad var det senaste du åt?
Massa underbart god sallad, och ris och kycklinggryta.
Vad var det senaste du köpte?
Hmm.. ett nytt månadskort. Jävla massa pengar för att få åka lite tåg.
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun/träfärgad
Vad är det för väder hos dig nu?
Soligt men blåsigt.
Godaste glassmaken?
Jag vet inte riktigt faktiskt.. men jag gillar sorbet:)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Kanske för andra men inte för mig. Attraktion ja, kärlek nej. Det är ju något som växer fram ju mer man lär känna varandra.
Sover du tungt?
Ibland. Oftast faktiskt, fast på senaste tiden har jag haft svårt att somna:(
Drömmer du mardrömmar?
Inte alls ofta. Minns inte när senast faktiskt.
Trivs du med ditt jobb? 
Jag älskar att jobba med barn, så jag har nog hamnat rätt. En fast anställning vore ju inte fel dock. Långtids vick får man inga lån på:P
Favoritklädsel?
Beror ju på vad man ska göra. Men till vardags är det jeans och någon tröja eller linne. På fest gillar jag klänningar.
Favoritlåt just nu? 
Åh vilken svår. Kollar på min spellista på mobilen och den jag lyssnade på senast var Disturbia med Rihanna. Den är ju väldigt bra!
Vad ser du om du tittar till höger?
En bokhylla med massa stenciler och pennor i.
Vad gör dig glad just nu?
Att det är fredag och jag ska hitta på massa kul i helgen!
Vad ska du göra härnäst? 
Ja snart börjar lektionerna igen och då ska jag ner till gympasalen och ha tema-invigning för terminens tema=OS.
Höger el vänsterhänt?
Högerhänt.
Humör just nu?
På ganska gott humör. Kunde dock varit lite mindre tid kvar att jobba...:P
Favoritgodis?
Lakrits och gelégodis:)
Kläder just nu? 
Gråa Jeans, en rödvit-rutig blus och en ljusgrå kofta.
Sommarplaner?
Har inga än. Möjligtvis en tjejresa med bästa polarna=)
Hur många kuddar sover du med?
Tre stycken om jag sover i min egen säng.
Spelar du ngt instrument?
Nä verkligen inte. Jag är musikaliskt obegåvad.
Morgon eller nattmänniska?
Helt klart nattmänniska. Fast på senaste tiden har jag börjat bli trött på nätterna med. Jag är varken natt eller morgonmänniska. Jag är ingen alls:( haha.
Vad är viktigast för dig?
Alla jag håller nära mig. Saker är ju ändå bara saker lixom.
Är du kittlig? 
eh.. ja. oftast iaf:)
Stjärntecken?
Tvilling
Äckligaste insekten? 
Spindlar. USCH! 
Stökigt el välstädat?
Städa har aldrig varit en favoritsysselsättning
Längtar du mest efter just nu?
Just prick nu längtar jag tills jag får sluta och gå och simma!



Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback