<3

Min nya (förmodade) kärlek ska jag köpa mig idag.
Can't by me love, vem skrev egentligen det craptalket?

Jag ska köpa mig en ny mobil. Och ja... den är egentligen inte så ny NY. Faktum är att den kom 2007. Men jag har gått och varit kär i den sen dess så nu ska den bli min. För en ganska billig penning också, känn på den;)


Just look at the beautiful little thing!Samsung U600 red EVO


Är dock lite osäker på vilken färg det bli. Röd eller lila, vi får väl se när jag är där vilken färg som känns hetast. :)

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Schmancy

Postat av: Anonym

Köp den. bästa mobilen!

2009-04-28 @ 18:08:45
Postat av: natasha

den mobilen är sämst, fredrik har den .. köp inte .. man blir skitarg utav att använda den

2009-04-28 @ 18:09:48
Postat av: Anonym

liiiiiila :P i like

2009-04-28 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback