En smärre försening...

Ja det är ju så mina kära vänner, att jag är en person som ibland får för mig idéer och sen är oförmögen att släppa tanken förns saken ifråga är genomförd.
Detta hände på alla hjärtans dag 2008. Jag satte mina vänner med penna och papper och tvingade dem att skriva positiva saker om varandra, som jag sedan skulle göra något fint med.
Remember?
Nu råkade det ju vara så att tiden gick fort, och jag glömde bort det, tappade bort lapparna till och med(shame on me!). Men nu har jag åter hittat dessa små skatter och tänkte göra ett helt fint inlägg tillägnat mina älskade vänner! Njut!



Beatrice
-Är väldigt idérik (en idéspruta på högtryck). Älskar dina djupt blåa ögon.
-Du har söta kinder! Ditt sköna sätt att driva med folk, finns ingen mer klockren.
-Jag gillar dina sarkastiska kommentarer. Du har ett mycket smittsamt skratt.
- Du är en mästare på onödig fakta, vilket är roligt. Du är en riktig sötnos, med fina lockar i håret!
-Det är underbart att prata med dig för vi tänker så lika. Lika hjärnor tänker lika. Jag tycker om dina läppar. You're under arrest!



Hannes
-Du har fina händer. Känns som att du förstår allt man pratar om, fast i en bittrare och roligare version.
-Har ett fint leende och är en god lyssnare.
-Det bästa med dig är att du köper ut....och är snäll och rolig. Du har snälla ögon!
-Härligt självgod och kan bjuda på sig själv. Du har fina händer.
-Fina händer. Hannes är ironi i sin bästa form.
-Är bitter så vi blir glada. Du har en fin sur min och är skojig. Tycker om att dricka och äta med oss och det är bra!



Ida
-Gulligt skratt och en stämningshöjare!
-Du har ett gulligt ansikte. Ida är en rolig tjej, oftast utan att veta om det själv.
-Sjunger väldigt fint även om du inte alltid vågar sjunga ut. Du har väldigt fint hår.
-My sistah from another mistah. Jag älskar dina skumma kommentarer! Dina tänder är supersnygga.
-Vackra ögon. Dina små kommentarer som kommer från ingenstans är så jävla klockrena.
-Gillar att du har sån positiv inställning till allt. Du är gullig som få!



Lina G
-Du förstår alltid, och har ett gulligt sätt att gå.
-Du är sjukt rolig och borde insé att ditt hår är det finaste. Give it!
-Jag är avundsjuk på din snabbtänkta hjärna. Du är bra att prata med och har grymt hår!
-Vackert leende. Ditt skratt smittar av sig som fan, går inte att inte skratta.
-Du är skönt kaxig och söt som fan!
-Lina är en jättebra idéspruta och stöjare. Du har ett roligt skratt, en nice frilla och är söt med ett jättefint ansikte.



Lina L
-Du har snygga ben och är rolig utan att veta om det.
-Du är så bra på att hantera människor i alla situationer! Fett med sexy back!
-Du är solstrålen. Ditt humör får mig alltid glad. Du har en söt mage.
-Du är alltid så glad och har ett sköt skratt!
-Du är alltid glad och en riktig solstråle! Alltid snäll. Sötare rödtott får man leta efter, sexy bitch!



Sebastian
-Matar oss med god take away thai och lånar ut sin lägenhet=snällt! Har söta ögon och fina skor. "Mamma bäver".
-Bra människokännare, förstår folk bra utan att behöva säga så mycket. Väldigt fina armar.
-Du är våran extrapappa på ett bra sätt! Roligt mordisk med ett fint leende.
-Fina ansiktsdrag. Har små roliga ljud och ord för sig som för en att le.
-Så kul att du kan mig alldeles för bra. Du är kortare än mig, det är roligt.
-Snäll och bakar gott, lagar god mat också. Har en nice frilla och snygga kläder!




Karolina
-Förstår alltid och är bra att prata med. Karro har en söt mun.
-Energispruta. Väldigt positiv och har snygga ben. Passar bra i kjol och klänning.
-Fina läppar. Du är alltid glad och kan alltid få en glad och en grå dag fin.
-Du har en så skön utstrålning och ett sött leende.
-Är rolig som hittar på saker och plågar oss, det måste man ju ibland också. Har fint hår, är skitsnygg och har en döläcker rumpa.
-Härliga miner. Luktar korv!



För att klargöra vissa saker, så hade jag bara en bild på Sebastian, så du fick se ut som en galen mördare. Men eftersom jag med uteslutningsmetoden tog reda på att det var du som skrev att jag luktar korv så kan du gott ha det ;)


Kommentarer
Postat av: lager

åh, hade nästan glömt bort det här, hahah:P vilket härligt sätt att börja morgonen!! Vilka underbara vänner man har :D :D

Postat av: sebastian

haha ja det var nog ja....minns inte riktigt...ehm

bättre sent än aldrig iaf karro ;)

2009-04-20 @ 08:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback