Friday

Ännu en fredag har kommit och karro är glad! Lite mensverk bara, men vad är det jämfört med att det är fredag?
Ikväll ska herr Sebastian ha födelsedagsfest, det lilla livet fyller ju 24 idag. Grattis Sebbe!!
...Jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll.
Han slog ju till med ett mail på facebook om att han skulle ha pensionärsfest, så jag föreställde mig att jag skulle gå dit som en tant. Tyvärr verkar fallet inte vara så, Buhu. Man ska gå klädd helt som vanligt.

Jaja, hem och byta om femtusengånger och ändå inte bli nöjd. Jag ser det framför mig!:P


PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Du ser alltid ut som en tant i mina ögon ;)

2009-04-03 @ 08:22:53
Postat av: luci

vi ses i dimman karro ;) woohooo!!

Postat av: Karro

Jag visste att någon skulle slå till med en sån kommentar.. inte så förvånande att det är du SEBASTIAN!:p

2009-04-03 @ 15:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback