hej helgen

Helgen har faktiskt inte varit lika bra som jag velat. Har mått rätt kasst, typiskt nog!
Började med att jag var väldigt taggad för Sebbes fest, men fick ont i magen innan vi ens kom dit. Sen eskalerade det under kvällen och slutade med att jag spydde påväg hem. Hade ju inte druckit mycket så det var inte för att jag var full.
Känns otroligt pinsamt att spy mitt i stan när man inte är berusad. Jag menar.. är man full så tänker man ju inte på vad alla runt omkring tycker, den här gången var jag smärtsamt medveten.
:P
Lördagen tänkte jag och Magnus ha picknick på djurgården men vi fick ändra lite i dom planerna. Eller ja, vi kom till djurgården men vi satt inte och hade nån picknick utan vi gick runt och kollade bara. Vilket iofs var sjukt mysigt!  Men smart som jag var som hade mått dåligt dagen innan så hade jag inget att dricka med mig.
Kan säga att det inte var så genomtänkt när allt svartnade för ögonen och jag höll på att svimma fem minuter innan jag skulle få min efterlängtade dricka på Max. :P No no no.
Sen mådde jag konstigt resten av dagen oxå. Men idag känner jag mig bättre. Typiskt då att man är förvisad från lägenheten för att Magnus ska plugga.
Jaja, jag tänkte ta mig en promenad till södra, och sen ta tåget hem och slappa. Eventuellt festa till och städa mitt rum. Då skulle mor min bli glad i alla fall.


Hehe.. bra bild av mig när jag ska städa...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback