mofoes

USH, vad arg jag är!
Sitter i personalrummet under dagens enda rast, och vad händer? Jo en i fritidspersonalen kommer instörtandes och babblar om att jag ska på utbildning i datorsalen.
Vilken j*vla utbildning?!
En sak som jag tycker är lite märkligt är att jag ska jobba lika mycket som alla andra, ställa upp och slängas runt överallt såfort det behövs, men när det väl gäller så räknas jag inte.
Det är lagom kul att se alla andra i personalens namn i olika grupper när vi ska ha kvällsarbete under rubriken "All personal", utan att själv vara med. Men där ska man tydligen närvara.
Sitter även med i en lite mindre grupp där vi brukar få läxa till nästkommande vecka. Ja men visst vi skickar läxan till alla utom Karolina. Sen kan vi ju passa på att informera alla utom Karolina om att det är utbildning som hon ska gå på.

Nä, lite ändring får det fan bli. Jag har påpekat detta också men det går in och så ser dom lite skamsna ut och sen blir det samma sak igen nästa gång. Längtar till att börja plugga i höst, det är ett som är säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback