-

En liten iaktagelse är ju att jag nästan bara bloggar på vardagar. Och då främst precis innan jag börjar jobba eller under lunchen. Inget undantag idag. Nu är det lunchrast, har precis satt i mig mängder av risgrynsgröt. Muumma.

Sitter och försöker luska lite i hur jag ska söka sen när det väl blir dags att söka till att börja plugga. Kan ju säga så mycket som att jag är ruskigt glad att jag har hjälp, förstår nada tamejfan.


Liiiiiite avundsjuk jag är på natasha som får glassa på en strand i thailand just nu. JAG VILL OXÅ. eller åtminstone att snön å all kyla ska försvinna, el pronto!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe du borde vara avis, har vart har nagra dar nu och ar redan brun och frach, skitvarmt ute, god mat, allt ar billigt och vattnet ar skont :) miss you <3

2009-02-18 @ 15:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback