Hos belsibub

Nu befinner jag mig i Beas residens här i sungård. Hennes bror Maxie har 19 års kalas så vi sitter inburade på beas rum. Kollar sex and the city´och lets dance.
Väldigt underhållande att använda beas lilla dator. Känns väldigt gulligt.
Någonting annat roligt att berätta är att vi åt middag i beas källare, kändesväldigt primitivt med tanke på att vi satt på golvet och åt, eller ja, på ett bord men utan stolar. Haha. Sen när vi skulle upp igen hade max släckt ljuset så vi fick leta oss upp i en mörk hinderbana:p


Imorgon väntar två matcher, sen ska jag fira morfar som fyller 70,  grattis  grattis bus-morfar! sen ska magnessa och  jag leka. hehe. Min lilla magnus. <3

PUSS `HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback