Tillbaka till vardagen

Nu sedan några dagar tillbaka så är jag tillbaka i vardagen. Känns skönt faktiskt:)
Fick blusen som jag beställde igår också, den var... inte så vacker. Uhuhu. How sad!
Men men, gick till gina tricot och tröstshoppade ett par jeans och ett linne. Hehe, mamma skulle gråta om hon visste:p

Har egentligen inget planerat i veckan. Eller jo, på fredag ska jag till belsibub och ha filmkväll och sleepover, och fyra matcher att coacha i helgen, men inget annat:P



PS. Bilden på mig i något inlägg tidigare är inte tagen när jag är sjuk Natasha,så jag har inga monster-gener.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Yeey! Men du, maxxan har ändrat sig angf. sitt b-day firande och ska ha fest hemma. men vi kan ju mysa på mitt rum! Vårt egna lilla paradise

Postat av: natasha

haha inga monster gener :P

2009-02-05 @ 13:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback