Wie

Snart har ännu en halv vecka gått, det går så otroligt fort!
POFF måndag, POFF fredag. Sen behöver jag ju inte nämna att hela helgen bara försvinner snabbt, för så känner nog alla.

På fredag är det ju i alla fall som bekant fredag den 13'e. Spookey
Jag ska gå och se just den filmen på bio då med några kompisar och pojkvän. Ladda upp sådär bra inför 14'e februari (alla hjärtans dag ifall någon skulle missat det).
Jag har aldrig varit i ett förhållande över alla hjärtans dag förut, vad förväntas man göra?
Jag har mina små planer men det är inget stort. Jag har ju alltid tyckt att det är ett påhittat jippo bara för att få folk att spendera mer pengar, men på något sätt vill man ju visa sin uppskattning på en sådan dag.

Om det blir som jag tänkt ska jag lägga upp bild när det är riskfritt (dvs när Magnus inte läser min blogg, vilket jag inte tror att han gör men man måste ju vara på den säkra sidan).



So long, långkalsong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback