Back to work

Spenderade första timmarna på jobbet i Huddinges ishall med att knyta skridskor och vara moraliskt stöd från läktaren till barnen som åkte skridskor. Jag är ju som bekant... inte så bra på just skridskoåkande.
Men till och med jag blev lite sugen. Är lite för rädd för att slå ihjäl mig bara. Hur som helst är jag stelfrusen ända in i benmärgen nu, så jag ska göra mitt bästa för att bli varm innan eftermiddagens 2½ timmes utevistelse börjar.
För övrigt har jag tagit ledigt på onsdag och jag ser fram emot det redan:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh minns du när vi åkte skridskor i ettan på gymnasiet?

Postat av: Anonym

Åh minns du när vi åkte skridskor i ettan på gymnasiet?

2009-01-19 @ 18:17:05
URL: http://beo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback