:')

Dags igen att sno en lista... here it comes!

A is for age: 20
B is for booze of choice: Jag ska ju bli nykterist.....:P or not. jag ska försöka iaf. Jaja, Jag gillar bacardi grandmelon
C is for career: Ska ju plugga till lärare så får  hoppas att jag hamnar där.
D is for your dad's name: Jan/Janne
E is for essential items to bring to a party: Mina kompisar? Haha, om man får räkna dom som saker.
F is for favourite song at the moment: Tell me baby, med Red hot chilipeppers
G is for favourite game: Jag gillar tv-spel, ingen direkt favorit där dock.
H is for home town: Huddinge, i guess
I is for instruments you play: Jag gav bort min begåvning till min lillebror som spelar piano. ganska snällt av mig med tanke på att han blivit duktig. Inte konstigt när man får två barns talang.
J is for jam or jelly you like: Apelsinmarmelad kanske? eller hallonsylt. Mumma!
K is for kids: Ja...? har dom runt omkring mig hela dagarna i ända. Skulle inte vara så om jag inte gillade små liv.
L is for living arrangements: Hos min mor, ganska ofta hos magnus oxå faktiskt :P
M is for mother's name: Susanne
N is for name of your crush: gissa? hihi
O is for overnight hospital stays: Nä, aldrig hittills, PEPPAR PEPPAR
P is for phobias: Ingen direkt. tycker väl inte så värst mycket om småkryp, speciellt inte spindlar.
Q is for quotes you like: What goes around comes around

R is for relationship that lasted the longest: Jadu.. beror på hur man räknar....:P
S is for sexiest living creature: Eh... jag själv är ju rätt het om jag får säga det själv alltså.... ;P
T is for time you go to bed: oftast vid elva på vardagar. Annars blir det väl senare på helgerna.
U is for underwear: För det mesta så har jag hipsters, för att inte glömma bh. men visst, har väl lite annat oxå..
V is for vegetables you love: MAJS! och broccoli, och isbergssallad, och blomkål. äh jag gillar nästan alla grönsaker.
W is for weekend plans: vara med magnus imorn, Hem till natasha på torsdag, och sen ev. leka med bea i helgen:D
X is for x-rays you've had: Jag vet inte riktigt vad det betyder...:P
Y is for yummy food you make: Jag är rätt bra på att göra färdiga mixer... haha
Z is for zodiac sign: Tvilling
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Den som vill sno den
Ä är för älsklingstrend: Just nu? har hört att lila ska vara hett iår och jag gillar lila så...
Ö är för en önskan just nu: Jag vill flytta hemifrån! annars vet jag inte. lyckas spara pengar kanske:)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback