Ont

I benet. Jag misstänker starkt att det är efter mitt svävande i trappan igår... Så gick det till:

Jag går snabbt som en vessla mot pendeltåget, för att hinna med det som går 17 över. Men inget tåg rullar in 17 över, istället rullar en text fram över tavlan. Tåget inställt efter en olycka i tumba (tycker alla självmordhoppare kan sluta pronto!), jag vandrar till bussen istället, sitter i ca. tio minuter och förbannar sl, för att titta upp och se att ett tåg ska komma och åka mot sthlm om en minut. Jag rushar tillbaka, snabbt gick det ska ni veta! Men vad händer?
Jo, någon dum jäkel kommer och gör ett litet språng framför mig i trappan, och vipps var det var, så låg jag och kravlade på golvet/ i trappan. Tar mig upp snabbt, halt-springer vidare, och vad upptäcker jag när jag kommer ut på perrongen?
Tåget stannar inte i Stuvsta. Jag undrar lite i mitt stilla sinne vad sl har emot Stuvsta. Okej det är ingen världsmeteropol, men det är inte okej att swischa förbi det för att köra ikapp lite tid! Det har hänt mer än en gång. BAH!

Kommentarer
Postat av: You know you love me

haha haha HAHAHA

Postat av: Anonym

jag kan inget mer än att skratta .. det är inte ens synd om dig , det här gjorde min kväll love <3!

2009-01-14 @ 23:27:53
URL: http://nashone.blogg.se/
Postat av: maria

damn sl! kom till oss och trikken ist ;)

eller, läs vår blogg, förstår om du inte orkar åka nu, du ska ju till jobbet imorn ;)

2009-01-15 @ 16:41:58
URL: http://lagerliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback