Söndagsångest på en tisdag

For real! Herregud, så segt att börja jobba igen efter en vecka ledigt.
Speciellt som jag blev dunderförkyld i lördags, så jag har spenderat de senaste dagarna med att försöka rehabitilera mig.
Har studiedag imorn, som innebär jobb för oss som jobbar i skolan. Har lite sovmorgon och det är ju skönt, men halva dagen består av "eget arbete". Jag förstår att det här är jättevärdefull tid om man är lärare eller fritidspedagog, men jag som assistent vet inte riktigt vad jag ska göra av all tid.
Men men, har jag tur kan jag gå tidigare:)

Snart kommer älsklingen Magnus hit och förgyller min kväll, vi ska äta vitkålssoppa och baguetter. Mumma!
Får se om vi hyr en film sen på mammas inrådan..

Later folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback