Bajsmottagningen

Ja jag vet att jag är otroligt mogen. Men helvete, ibland kan det väl få funka?
Hur kan man skicka sms samma morgon som någon har en tid och avboka? Då får dom väl ringa så man kan boka en tid iaf! Jag tycker det är oansvarigt. Om jag blir gravid nu för att jag inte kan få nya p-piller ska jag köra upp min stora feta mage i deras ansikten. Mula dom tills dom ligger och kippar efter andan och önskar att dom aldrig avbokat tiden!
jajaja.

I övrigt så ska jag på tjejmiddag hos Bea ikväll, ska bli trevlans, sen ska Natasha hjälpa mig att slinga mitt nyklippta hår imorgon. Wiie!

Tänkte förövrigt göra en ansträngning och söka sommarjobb nu, kanske t.om. blir i en annan stad. DUDUDUDÖÖÖÖ!
Det där var alltså ett effekt-ljud för er som inte förstod:P



HAHAHAHA. asgarv i tusen år!:P Googlade mig själv och hittade denna godbit. Alltså jag som sitter där i rosa tröja, på ett skoltidningsmöte. snacka om att man var liten. Spinkig var jag fan oxå. Shit alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback