Ditt och datt

Skulle just rosta en smörgås och koka lite thé. Började glatt med att trycka ner en macka i rosten, och gick sen och satte på vatten. But guess what?! Vattnet blev färdigt före mackan. Märkligt tycker jag. Antingen har vi en väääldigt seg brödrost eller en hyperspeedad vattenkokare. Who knows?

Imorgon fyller jag 21, och som Lelle skulle uttryckt det så är jag ju närmare 30 än 20 nu. Haha. Inte sant enligt mig men alla får ju tycka olika. Har knappt önskat mig något så det kommer bli intressant att se vad för saker jag lyckas knycka åt mig imorgon ;) .

För övrigt längtar jag till fredag då ett kärt återseende med Mr. Big (vår vattenpipa) väntar, och drinkar hos Lager och utgång senare. Kommer bli niiice. Girls night out så att säga :D



Inte en dag över......låt oss säga 16 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback